Film izleme teşebbüsü

Kategori: Genel, İzlediklerim | 16
Ayda bir kez film izleme fırsatı buluyorum desem inanır mısınız? Hani bir de şöyle bir durum oluyor. Film izleme teşebbüsü diye bişey duydunuz mu? Elbette duymadınız. Ama aslında öyle bişey var.

Film izleme teşebbüsü şudur :

Film izleyeceksin ya gidersin marketten cips kola ıvır zıvır alırsın, diğer bir alternatif olarak çay çekirdek bu da iyidir cidden. İşte ne bileyim götünün altına minder alırsın falan. Tüm bunlar film izleme teşebbüsüdür. Ben de nerdeyse her hafta sonu bu teşebbüste bulunuyorum.

Çekirdek alırım afacanlar bitirir çekirdeği. Çekirdek olmadığı için o akşam film izlenmez. Mısır patlatayım bari dersin bi bakarsın evde mısır yok. Allah ta beni üşengeç mi yaratmış nedir bilmem. O markete giderken taksi tutasım gelir. Taksi olmadığı için de ne gidicem yavv.

Olay en sonunda yarın ya da haftaya izleyeyime gelir.

Bir sonraki hafta yine aynı şeylerle karşılaşırım farklı olacak ne vardır hani. Herşey hazır cips kola bilmem ne. En büyük sorun bu kez de izleyecek film bulamamaktır.

Ya şu nasıl, bu nasıl, yok bu bilim kurgu, yok bu romantik komedi ıyyyy. derken abicim yeminle 2 saat izleyecek film aramakla geçip gitmiştir. Bir bakmışım ki saat olmuş 01:00 hadi buyur. Noluyo yarın izlerim.

Ya diyosun bu sefer tam tekmil hazırlanayım izleyecek film için arkadaşından tavsiyeler falan istersin. O arkadaşta şöyle bir arkadaştır.

 – Abi esaretin bedeli diye bi film var süperdi yaaa onu izle..

Olum geçççç biz yaladık yuttuk repliklerini ezberledik onların. Başka öner bana.

– Şey var abi.. Hasan Karacadağ Cin çarpması 2..

Ulan bi siktir git. Senin önereceğin filme sokayım dersin en sonunda.

Bi de şu tip arkadaşlar da var. Çok film kolik ya güveniyorsun hani diyorsun ki tamam bu çocuk bana on numara film önerir.

Söylüyo abi filmini bu arkadaş. Söylemesine söylüyo da. Bi de seni eziyo.
-Anaaa sen o filmi izlemedin mi daha..? Nasıl izlemezsin..?  Bu film izlenmez mi?

Ezer yani seni film kültürüyle.

Yahuu canım kardeşim şimdi ben de sana sayarsam izlediğim filmleri götüne baka baka gidersin geri. Ne bileyim alla alla denk gelmemiş izlememişimdir.

Filmi buldun arkadaşın önerdi. Puanına yorumlarına baktın hepsi iyi. Google ye girip yazıyorsun. Tıklaizle, zıplaize, başkasınagitmebizdenizle diye bir yıgın adres. Tıklıyorsun reklam reklam reklam. Bekliyorsun film bozuk. Bu nedir arkadaş yaaa. Kafayı yiyorsun oturduğun yerde.

Vel hasıl kelam film izlemek cidden işkence gibi bir aktivite. Yani o duruma geliyor cidden. Getiriyorlar.

Ayda bir film izleyen biri olaraktan sizlerden öneriler bekliyorum.

Romantik komedi ya da korku filmi olmasın. Onun dışında ne varsa kabulümdür.

Siz yazın ben de kendime güzel bir liste çıkarayım. 🙂

Film izleme teşebbüsü

Kulak arkasındaki sivilceyi patlattım bee üff üff üfff acıyo. Bu iğrenç oldu biliyorum da acıyo işte ve yazasım geldi. Acımı paylaşıyorum azalsın diye 😀

16 Yanıt

  1. 1- en iyi teklif- Giuseppe Tornatore (bir gizem filmidir.)
    2- Büyük budapeşte oteli
    3- The Imitation Game- Yapay oyun.
    4- Coherence- Paralel evren
    5-Paramparça aşklar ve köpekler
    Bende bu kadar: )

  2. Film izlerken değil teşebbüs, nefesimin bile sesini duymak istemem bide yediklerimin sesini mi çekeceğim. Esaretin bedeli defalarca izlenecek türden. Alcatrazdan kaçış, şah mat, 12 kızgın adam, hücre 211, piyanist filmlerini başlangıç olarak önerebilirim. İsterseniz de blogumdaki izlenecekler listeme bakabilirsiniz.

  3. Totem kurt filmini tavsile ediyorum.

  4. 1-İnception (fantastik- bilimkurgu)
    2-Upside Down(fantastik-romantik-bilimkurgu)
    3-A Hard Day (suç-aksiyon)
    4-P.k
    5-Pi'nin yaşamı
    6-Umudunu Kaybetme
    Şimdilik aklıma bunlar geldi 😀 Şu reklamlardan açılmayan filmlere deli olmayan yoktur herhalde. O pop-uplar hele bir bitmek bilmez ard arda bir sürü açılır. Pcyi kırasım, çarpı tuşlarına kafa atasım geliyor. Ama çokta severim kendisini kıyamıyorum napıyım.

  5. Bende baya bir filmsiz kaldım (bu yıl hiç izlemedim yahu neredeyse) özellikle geçen yıl izlediğim film sayısını akılda tutmak çok zordu.
    -Leon (Sevginin Gücü) adlı filmi öneririm.

  6. 3 idiots filmini öneririm. Eğer izlemediyseniz ve Bollywood film antipatiniz yoksa ( bir çok insanın önyargılı yaklaştığını gördüm) çok komik ve eğlenceli bir film. "Aal iz well… " 🙂 filmden bizde kalan cümle bu :-))

  7. Diyalog olmayan filmleri seviyorsan Wild (Yaban) izle derim.
    Into the Wild – Özgürlük Yolu'da iyidir hastır.. Dikkat edersen içinde wild olan filmler izlemişim küçükken de yabani derlerdi bana 🙂 Buda mı tesadüf??

  8. Yakın zamanlarda izlediğim ve epey keyif aldığım bir film var "bajrangi bhaijaan" gerçekten sevdim ve tavsiye ederim. Düşündüm de neredeyse 2-3 aydır film izlemiyorum ben :((((

    • İzlediğim bir film sandım ama izlememişim sinemalara girip yorumlara baktım puanı falan iyi. Öküzün biri spoiler vermiş. Okumuş bulundum.

      Dilsiz bir kız…diye yazmış. Hskkktir dedim o anda.

      Uyuz oluyorum böyle adamlara yavv. Ben izlemedim kardeşim. Ne anlatıyosun filmi. dimi ama.

Bir Cevap Yazın